DOSTAWA

Na terenie Polski przesyłka jest darmowa. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich:

  • Kurier DHL - czas dostawy od 1 do 3 dni roboczych
  • Urządzenie Paczkomat®- czas dostawy od 1 do 3 dni roboczych
    W obiektywnie uzasadnionych okolicznościach powodujących brak możliwości doręczenia do wybranego automatu Paczkomat® (awaria lub przepełnienie paczkomatu, zbyt duży gabaryt zamawianego produktu), Klient zostanie poinformowany drogą mailową o wysyłce przesyłki kurierem DHL pod adres podany w momencie składania zamówienia.

(Czas dostawy uzależniony jest od obłożenia firm kurierskich ale najczęściej paczki docierają następnego dnia po nadaniu) Oferujemy również możliwość odbioru osobistego produktów w jednym z naszych salonów stacjonarnych.

Lista punktów odbioru:
https://audioforum.eu/bangolufsen/pl/pl/content/7-kontakt

Odbierając zamówiony towar w sklepie, mogą Państwo zapłacić kartą lub gotówką.

PŁATNOŚĆ

W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:

  • Płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności internetowych PayU
  • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki (Maksymalna kwota pobrania wynosi 6500 PLN brutto)
  • Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy naszego sklepu. W przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.
  • Płatności Ratalne - realizowane za pośrednictwem: PayU S.A., bank Santander Consumer Bank S.A. oraz bank Credit Agricole Bank Polska S.A.

Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach.

DLACZEGO ODBIÓR W AUTOMACIE PACZKOMAT®?

  • dostępność automatów Paczkomat® 24h/7
  • niezalezność od kuriera, sam decydujesz o której godzinie odbierzesz paczkę
  • doręczenia w 97% w nastepnym dniu roboczym
  • wygodne odbieranie paczek - bez oczekiwania w kolejce, bez zbędnych dokumentów

JAK ODEBRAĆ PACZKĘ W AUTOMACIE PACZKOMAT®?

Sposób 1: Odbierz z aplikacją InPost Mobile

Rekomendujemy ten sposób, jeśli zależy Ci na najszybszym odbiorze paczki.

1. Odbierz powiadomienie w aplikacji

W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego automatu Paczkomat®, otrzymasz powiadomienie w aplikacji.

2. Otwórz skrytkę zdalnie

Podejdź do urządzenia Paczkomat®, a w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Nie musisz niczego potwierdzać na ekranie maszyny!

3. Wyjmij paczkę

Skrytka otworzy się, uwalniając Twoją paczkę. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

Sposób 2: Odbierz z kodem QR lub z kodem odbioru

1. Zaczekaj na powiadomienie

W momencie nadania paczki przez nadawcę, otrzymasz specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie otrzymasz w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego atomatu Paczkomat®. Będzie ono zawierało kod odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!

2. Podejdź do urządzenia Paczkomat® i zeskanuj kod QR,

Przesłany w wiadomości e-mail lub w aplikacji. Wystarczy, że wybierzesz opcję Odbierz paczkę i przyłożysz otrzymany kod QR do czytnika. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), zamieszczony w wiadomości/powiadomieniu.

3. Wyjmij paczkę

Skrytka z Twoją paczką otworzy się. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

UWAGA: Usługa dostawy do automatu Paczkomat® dostępna jest dla produktów o odpowiednich gabarytach. Paczki wielkogabartowe wysyłane są kurierem.